loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Vrata našeg apartmana bila su zaključana, čuo sam neke čudne zvukove i tada sam zavirio kroz prozor i onda sam se zgrozio….




Nikad prije nisam išao na more jer nismo imali dovoljno novca ali ove godine moja mama me je odvela na more iako nije imala više od 100 eura u džepu. Stvarno sam bio oduševljen i kada smo stigli odmah sam otrčao prema plaži dok je ona rekla kako je užasno boli glava i da će popiti lijek i odspavati malo.


loading...
Nakon sat vremena sjetio sam se da nisam uzeo svoj telefon i vratio sam se u apartman da bih se javo svojoj curi. Vrata našeg apartmana bila su zaključana, čuo sam neke čudne zvukove i tada sam zavirio kroz prozor i onda sam se zgrozio. U mojim očima sve do tada poštena mama bila je nagu*ena na kauču, a gazda apartmana držao ju je za gole g*zove i nabijao se do kraja. Ona je glasno stenjala, a on je nazivao ku*vom i ku*kom. Kada se ispraznio u nju novac joj je bacio u lice i rekao joj nešto ali nisam mogao da čujem jer sam otrčao da me ne bi
vidjeli. Da sam znao da će ovako biti nikada ne bih pristao da moja mam bude poje*ana samo da bih ja dobio deset dana na moru.


Nema komentara:

Objavi komentar