loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Svi su dobili svoju sobu, osim njegovog brata, koji je spavao u sobu kod mene to su dva sastavljena kreveta….





Imam muza koji je otisao da radi u drugu drzavu, nekoliko meseci. Njegova porodica dosla kod mene sa namerom da ostanu tu dok se on ne vrati. Svi su dobili svoju sobu, osim njegovog brata, koji je spavao u sobu kod mene to su dva sastavljena kreveta. Kako smo spavali zajedno, on je poceo da prica o intimnim temama, češkali smo se i u jednom trenutku izvadio ALATKU i ja sam ustala iz kreveta, rekla mu da necu to da radim, da sam u vezi i da nisam takav tip osobe, nikada ne bih prevarila decka.


loading...

Sutra dan, otisla sam u kucu pored, gde je bila ostala porodica, preselila se tamo privremeno, dok ne odu kuci i vise nisam ulazila kod njega niti smo nesto puno pricali. Kako je moguce prevariti osobu sa kojom ste i koju volite? Ako vam je dosadila, raskinite. Nemojte da dajete laznu nadu i da pravite nekoga budalom. Zapitajte se kako bi vama bilo da vam to neko uradi i precuti, nije prijatno zar ne?



Nema komentara:

Objavi komentar