loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ja sam zet u kuću. U braku sam osećam se ko tinejder i ja sam noćna nindža….





Ja sam zet u kuću. U braku sam osećam se ko tinejder i ja sam noćna nindža. Žena radi, ja ulepšavam život njenoj gu*atoj seki. Jednom sam ostavio svoj napravljeni lik od dukserice i gaća napunjene jastucima. Ženina guzata seka mlađa od moje supruge 7 godine, svakog dana viđam je golu ili polugolu. Prvi s*x je pao na veš mašini ali zbog njene uske vagine počeli smo da se viđamo u parku.


loading...

Ujutro sam se vraćao krišom odkljucavao vrata i vraćao se u krevet. Jednom sam ostavio svoj napravljeni lik od dukserice i gaća napunjene jastucima i ćebetom. Kako sam otkljucavao vrata uspevsi pod jedno dvadesetim pokusajem. Čuo sam vrisak. Dotrčao sam do svoje sobe i ugledavši ženu. “Ti nisi normalan šta si mi ovo ostavio. Mislim da mi neko oce opljačkati kuću misleći da si u krevetu. Gledam jesi mrtav. Jesil ti normalan!” Gru mi šamarcinu. Imala je palicu u ruci dobro sam prošao, reko sam da se neće vise ponoviti. Sledećeg vikenda sam izostavio kamufliranje osobnog lika i otišo onako. U jednu ruku ključ u drugu kondom.







Nema komentara:

Objavi komentar