loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 21 godinu i verena sam, svi mi pricaju kako me vide srećnu s njim, možda izgledam srećna ali mnogo hvala mome daljem rođaku koji je PENISOM ulepšao moj život…





Imam 21 godinu i verena sam, svi mi pricaju kako me vide srećnu s njim, možda izgledam srećna ali mnogo hvala mome daljem rođaku koji je PENISOM ulepšao moj život. Mi smo počeli kao klinci za slavlja i okupljanja da istražujemo naša tela, moj prvi put kada sam videla ONU STVAR je bilo ispod prekrivača na našoj slavi još kao deca zadirkivala sam ga da pokaže pišu mi smo bili klinci, mi nista nismo znali… sad smo shvatili da tek treba da se prozivi. Moj jadni verenik misli da smo samo “rođaci” kao što kažem jadan je.


loading...

Na*aljena sam na rođaka od kad mi pišu stavljao tamo dole. Kako smo odrastali njegov piša je postao savršen za moju ribicu tad sam osetila nešto posebno prema njemu. Mnogo sam ponosna na nas zajednicki zivot i dokle smo dogurali od prekrivača do divljeg odnosa. I niko ne moze da mi kaze da ne mogu svi planovi da se ostvare kako ih zamislimo,jer mogu,ne sve odjednom,ali vremenom. Mi smo nase poceli da ispunjavamo…



Nema komentara:

Objavi komentar