loading...

Ref

mmm

srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: Skoro počeo da se ponasa odvratno prema meni, vredja moj fizicki izgled,oblacenje, hoce da mi ugradi kvalitetne silikone u…





Imam 36 godina i moji me sugerisu da se udam za starijeg coveka koji zivi u inostranstvu koji ima euri… Moji su ga doveli na svečanu večeru gde sam stupila u odnos sa njim. Skoro počeo da se ponasa odvratno prema meni, vredja moj fizicki izgled,oblacenje, hoce da mi ugradi kvalitetne silikone u inostranstvu ,kaze da izgledam ko musko samo mi fali ona stvar.


loading...

Ne mogu ja to, pa nek ostanem sama zauvek ako me ne postuje, ne osecam se prijatno uz njega, robija i vredjanje mi ne treba ni po cenu rodi dete pa se zrtvuj da bar njemu bude dobro u zivotu. Spremna sam svakog trenutka da odjebem sve i živim život kako ja hoću.



Nema komentara:

Objavi komentar