loading...

Ref

mmm

srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: suva dodjem, odem vlažna….





Ima taj jedan decko kojeg znam od prvog osnovne.. On je dve godine stariji od mene… Pre se nismo bas druzili do pre pola godine, od tada svaki moj izlazak zavrsava na parkingu kod nasih kuca gde suva dodjem, odem vlažna. Pricamo po dva tri sata i vreme proleti.. obukla sam letnju haljinicu ispod tange sa razlogom. Svaki puta kad me dotakne ja se naježim.. I on u zadnje vreme sve češce kad prica sa mnom drzi ruku u dzep, kad bi izvadio ruku jasno bi se izrazio polni organ.


loading...

Često trazi razlog da me pomazi ili zagrli.. i kad ga zagrlim osetim ONU STVAR kako pulsira… ne bih da kvarim prijateljstvo, prosto ne želim. Druga strana mene tera me da spavam sa njim. ŠTA DA RADIM?



Nema komentara:

Objavi komentar