loading...

Ref

mmm

srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam tajnu vezu sa momkom koji je od mene stariji 9 godina i ima curu. Stalo mi je do njega i stvarno mi je divno sa njim, ON JE PRVI UŠAO U MENE …





Imam tajnu vezu sa momkom koji je od mene stariji 9 godina i ima curu. Stalo mi je do njega i stvarno mi je divno sa njim, ON JE PRVI UŠAO U MENE i ne mogu zamisliti zivot bez njega. Ja sam mlada i naivna, sluzim mu kao eksperiment, sve isprobava na meni, ali smeta mi ta njegova devojka..Ispocetka je to bio samo se*s, ali iznenada sam se zaljubila u njega..


loading...

Trazila sam od njega da ostavi devojku jer je i sam priznao da mu ja dosta vise znaci i pokazao je to u vise navrata ali on to ne zeli jer kao ne moze je tek tako ostaviti dugo su zajedno… ne znam sta vise da radim.



Nema komentara:

Objavi komentar