loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Pre oko 10 dana shvatila sam da je moja gu*a moj glavni adut…





Pre oko 10 dana shvatila sam da je moja gu*a moj glavni adut, dok sam se vracala sa rucka na fax, cula sam kako neko trci za mnom. Prvo sam mislila da ce neko da me pokrade i stegla telefon i novcanik da mi ne istrgne, medjutim to je bio neki decko koji je hteo da se upoznamo, upoznamo se, krene da me grli na sved ulice i ruke spustao na moju zadnjicu i nekako odlepim se od njega. Iskreno nije mi se dopao i delovao mi je mladje pa sam ga odmah pitala koliko ima godina ali se ispostavilo da smo isto godiste.


loading...

Ispratio me maltene do faxa i sve vreme smo pricali i smejali se i iskreno nisam ocekivala da cu se s nekim nepoznatim tako lepo ispricati. Na krjau, trazio mi je broj i dala sam mu br telefona uz napomenu da to inace ne radim ali me odusevila njegova hrabrost. Nikada se vise nije javio. Posle 5-6 dana sam mu poslala poruku samo da vidim sta je bilo s njim ali nije cak ni odgovorio na nju. Koja je fora da trcis kao lud za nekim i trazis br i posle se nikad ne javis? Ne razumem zaista,nadala sam se dobrom se*su.



Nema komentara:

Objavi komentar