loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Namerno se sunčam gola samo da bi komšije gledale. Inače udata sam, muž fudbaler često odsutan od kuće….





Namerno se sunčam gola samo da bi komšije gledale. Inače udata sam, muž fudbaler često odsutan od kuće. Ceo komšiluk zna da sam dama, i da puno vremena provodim sama. I kad se uželim malo društva sunčam se gola ispred kuće kod fontane i uvek se nadje neki komsija koji se seta pored kapije. Zatekla sam naseg komsiju kako trlja onu stvar kod nase male kapije… iskoristila sam priliku i pozvala da mi namaže ledja… dosao je, jasno sam videla da me grize  pogledom.


loading...

Dala sam mu kremu za sunce onda okrenula ledja i rekla da mi dobro namaze ledja ili cu kazati mom muzu da me gleda. Trljao me tako napaljivo da sam noge pomerila u stranu i onda kazala da me namaze tamo dole… krenuo da me trlja dole tako je dobro radio da sam pustila sokice…  rekla sam da prestane, da ovo nije pravi trenutak za to (svakog trenutka može neko da nas vidi) izvinuo se i otisao. Odmah sam otrčala pod tus da sperem sokove sa mojih nogama…



Nema komentara:

Objavi komentar