loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: On je u jednom trenutku krenuo da igra iza mene te sam osetila na butini kako je na*aljen…




Na maturi koja je bila organizovana za vikend u drugom gradu te smo imali zakupljene i sobe u blizini restorana gde je sve organizovano. Nas tri drugarice smo taksijem u subotu ujutru i smestile se u sobu. Usput smo se dosta ispricali jer je vece bilo rezervisano za restoran gde sigurno od glasne muzike nece biti mogucnosti. Za uvece sam se doterala po mom izboru. Crnu haljinu koja je bila tik iznad kolena sa izrezom na grudima tako da mi je dekolte bio u prvom planu. Obukla sam crne samodrzece carape sa cipkanim radom, tangice naravno koje su ustvari bile samo tanka traka sa cipkom napred i crne cipele na visoku stiklu. Dan pre sam se kompletno depilirala osim male crte koja je ostala dole. Pogledala sam se u ogledalo, dobro sam izgledala. Plava kosa koja pada preko bretela, izrez taman da malo otkriva, gu*a na koju pada haljina, bas zavodno. Te smo krenule ka restoranu.


loading...

Dok smo isle videla sam da se mnogi okrecu za nama sto mi je godilo. Usle smo u restoran u 20h gde je bilo mracno uz glasnu muziku i osvetljenje. Školsko drustvo. Uskoro je stigla i tura pica. Resila sam da se potpuno opustim uz martini. Uz kucanje prva tura se eksirala. Odmah je dosla i druga tura. Uskoro su case opet bile prazne. Meni je pocelo da se malo manta u glavi. Moj školski drug se odmah stvorio pored mene. Igrali smo uz stare hitove i zabavljali. On je u jednom trenutku krenuo da igra iza mene te sam osetila na butini kako je na*aljen. Gledala sam u drrugarice i pretpostavljala da su u slicnoj situaciji. Pocele su malo laganije stvari. Igrala sam sa sa njim koji se trudio da osetim koliko je na*aljen. Njegova ruka je klizila niz moja ledja ka g*zi. Sapnuo mi je kako me zeli veceras na sta sam se samo nasmejala kada me je stisnuo osetila sam i da je on na*aljen i da ima dobar komad. Pocela sam da se p*lim i razmisljam kako bi bilo da se kres**m veceras sa nekim. Brzo smo napustili slavlje i otišli u našu iznajmljenu sobu. Kako sam sedela u fotelji haljina mi se povukla gore te su se videli krajevi carapa. ON je gledao kao opcinjen. Pustila sam laganu muziku. Izvadio je onu stvar raširio noge i krenuo da me pumpa. Nikad pre me niko nije tu*ao sa tolikim… Nastavio je lagano da me kre*e ja sam se prepustila i stenjala i uzivala. Potresao me snazan or*azam. Lezala sam na krevetu. Nisam mogla da se pomerim.



Nema komentara:

Objavi komentar