loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: U se*s smo uveli i vibrator sto nisam bila odusevljena ali sam prihvatila da se igramo ponekad. Obicno smo u pozi 69 gde me muz li*e dok mi je vibrator…





Mi smo sto bi rekli sredovecni par pristojnog izgleda. Posle nekoliko godina braka doslo je do malog zasicenja ali je sve koliko toliko potaman. U se*s smo uveli i vibrator sto nisam bila odusevljena ali sam prihvatila da se igramo ponekad. Obicno smo u pozi 69 gde me muz lize dok mi je vibrator u maci dok ja njemu lizem. Tada me tera da zamisljam se*s sa dva muskarca sto je meni bilo bljak. Skoro smo bili u spa centru gde smo koristili saune i jakuzi. Bila sam zblanuta kada smo usli u svet gde svi skoro setaju goli. Kada sam videla htela sam da odem ali me je nekako nagovorio te smo ostali. Polako sam se opustila.


loading...

Nemam blam od golog tela, ne izgledam lose ali mi je sve to bilo bezveze. Koristili smo saune gde su svi bili goli, dok smo se brckali u bazenu goli kao od majke rodjeni, saputao mi je kako ga pali sto me drugi gledaju, kako verovatno momci koji su bili sami misle kako bi me … Sve me je to nerviralo ali njegov ku*ac na ulazu u moju ri*icu je cinio da se opustim. Lagano je pokusavao da udje. Ne verujem da su drugi videli sta radimo ali me je ipak palila misao da mozemo da imamo se*s dok drugi naslucuju sta radimo. Nakon bazena i sauna smo imali se*s gde me je podsecao na neke momke koje smo videli. To mi je sve bilo bezveze. Posebno me je nervirala njegova zelja da me kre*e sa jos jednim momkom u sendvicu ali me je potresao org**am dok mi ga je lepo zabijao te sam posle toga utonula u san.



Nema komentara:

Objavi komentar