loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moj brat me molio da spavam sa njegovom kćerkom….




Moj brat me molio da spavam sa njegovom kćerkom. Imam brata blizanca, potpuno smo isti i skoro niko nemože da nas razlikuje. Imamo po 43 godine i do prije godinu dana nisam znao kakav je bolesnik. Sretno smo oženjeni obojica, a on me jedan dan zamolio da zavedem njegovu kćerku koja je zaista prelijepa i prezgodna djevojka. Ima 18 ali ima obline kao da je mnogo strija. Bio sam zbunjen, a on mi jer objasnio da se on mnogo pali na kćerku i da bez obzira na sve želi da je “proba”, a ja bi poslužio kao neka maska i da on ne kvari sliku idealnog oca. Kao i svakog muškarca tako nešto me u startu napalio da sam istog trenutka osjetio reakciju u gaćama, ali kada mi je kroz glavu prošlo da i ja imam kćerku od 16 godina, tada sam ga tako razvalio boksom da je istog trenutka bljuznula krv iz njegovog nosa.


loading...

Jednostavno sam shvatio koliko je to bolesno što on želi, a iskreno uplašio sam se i za moju kćerku, ko zna šta toj budali kroz glavu prolazi. Rekao mi je da san nula od čovjeka i da smo ja i on završili za sva vremena. Iskreno sa takvim bolesnikom i bolje da sam završio, jer ako se pali na svoj, vjerovatno bi i na moju kećrku “digao rog”. Najgore od svega je to što je on uspio da dođe do svog cilja, prije 3 mjeseca mi je poslao vido klip nakojem je žestoko “kara”… najradije bih javno objavio da cijeli sveijt vidi koliki je on bolesnik, ali… kako da dokažem da je to on kada smo potpuno identiči… bila bi moja riječ protiv njegove, a ko zna kako se približio svojoj kćerci, možda ona i misli da spava sa mnom.




Nema komentara:

Objavi komentar