loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Taj dan sam ušao kuhinju da je pitam šta ima, i sa vrata sam je video kako se savila u jednoj haljinici…




Naime privlači me majka moje cure i to od prvog dana i moram vam priznati da je u boljem stanju nego njena ćerka, kad kuva kafu ne mogu prestati da gledam u njenu zadnjicu, žena izgleda potpuno zategnuto. Inače volim starije žene i ona je bila baš po mom ukusu. Iako sam u vezi sa njenom kćerkom, to me nije sprečavalo da je pokušam osvojiti i zavesti. Da nisam primetio da se zagledala u mene siguran sam da ne bih ništa poduzimao, ali ovako kada sam video da je bacila oko na mene nisam se mogao nikako suzdržati, a da je ne zavedem.


loading...

 Moram priznati da mi nije trebalo dugo, pala je odmah. Taj dan sam ušao kuhinju da je pitam šta ima, i sa vrata sam je video kako se savila u jednoj haljinici bukvalno sam joj video međunožje. Koračao sam lagano i pričao o njenoj ćerki ali ona se nije pomerala, toliko me naložila da sam je odmah uhavatio od pozadi i kre*nuo je. Žena je vrh tako je dobra, nikada se ovako nisam osećao stvarno zna što radi. Niko za to još ne zna, mi se i dalje ispražnjujemo i videćemo dokle će ići, samo da nas niko ne uhvati.




Nema komentara:

Objavi komentar