loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Tada su me najbolje zadovoljavali stariji, oženjeni, od nekij 35 godina, a danas uživam da imam odnos sa klincima 17, 18 godina starim….





Imam 48 godina u od moje 14-e se redovno J sa muškarcima. Tada su me najbolje zadovoljavali stariji, oženjeni, od nekij 35 godina, a danas uživam da imam odnos sa klincima 17, 18 godina starim. Jednostavno me to najviše pali. Zadnjih par mjeseci u svoj krevet sam “uvukla” sestrinog sina koji ima 16 i mali je OPASAN. Šokirala sam se kada sam slučajno vidjela koliki mu je i koliko mu je debel… za njegove godine nevjerovatno… skoro 20 cm.


loading...

Morala sam ga imati, bez obzira na sve. Vjerujte da me niko nikada nije bolje “odrađivao” sve je bilo super do juče. Uživao on, uživala ja… ali juče nas je “na djelu” uhvatila moja sestra i kada je vidjela šta radimo počela je da histeriše, prosto se šokirala. Naravno sve smo prekinuli u pola i ona ga odvela kući. Mislila sam da je moj odnos i sa njim i sa sestrom završio, a onda je samo sat vremena kasnije došla moja sestra i rekla mi da se slobodno nastavim J sa njenim sinom, da ga učim kako da iskoristi ono ČUDO među nogama što mu je Boga dao. To je rava sestra i prava mama… JEDINO IMA USLOV DA NAS OD SADA KRIŠOM GLEDA, DA PRATI KAKO NJEN SIN NAPREDUJE…



Nema komentara:

Objavi komentar