loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Kada sam bila mlađa, cilj mi je bio da budem uspješna žena,da imam dobra primanja, da imam vlastitu firmu…





Kada sam bila mlađa, cilj mi je bio da budem uspješna žena,da imam dobra primanja, da imam vlastitu firmu, da vozim šta god hoću. A što se tiče muškaraca, da ih gazim, dok se ne zaljubim, baš kao hladna ku*va, jer oni to i zaslužuju.


loading...

Mrzila sam riječ domaćica, nisu žene samo za to stvorene, nismo mi tu samo da peremo, kuhamo, rađamo djecu i cijelo vrijeme da budemo kod kuće. Sve to stoji, sada imam 25 godina i otvorila sam svoju firmu, uz odlične biznis partnere u inozemstvu, dogurat ćemo daleko, čak i do kraja ove godine. Samo ima jedna stvar, prije tri mjeseca upoznala sam njega, savršen je, i mogu zamisliti život s njim. Jedva čekam dan kada ćemo se vjenčati, ali on želi da budem baš to, – domaćica, volim ga jako i ne bi mi bio problem, ali onda bi ispalo da idem protiv sebe, a to, ne želim.



Nema komentara:

Objavi komentar