loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Nakon što me je sa 18 godina silovao bivši dečko u školskom WC-u, počela sam da se gubim. Tražila sam se*s gdje god sam mogla…





Prvog dečka sam imala sa 14 godina i moja sek*ualna zavisnost poprimila je novu, fizičku, formu. Dodirivali smo se ispod ćebeta, a takođe sam pokušavala da mu pružam oralni se*s kao one žene iz časopisa. Osjećala sam kao da sam pronašla svoju dužnost. Bila sam kao one djevojke iz časopisa. Napokon sam imala dečaka pod mojim nogama, a se*s ga je držao potčinjenim. Naučila sam da je se*s isto što i ljubav, i dok god sam spremna da ga dajem, nikada neću biti sama. A nisam željela da budem sama. Sa 16 godina sam počela da se zabavljam sa novim, starijim dečkom iz kraja. Sa njim sam izgubila nevinost dok su moji bili na pijaci u Tojšićima. Cijela naša veza bila je veoma sek*ualna i svoju dužnost sam ispunjavala i onda kada mi uopšte nije bilo do se*sa jer mi je tada trebao najviše. Ako mu ne bih dala, vjerovala sam da će me napustiti i da ću ostati sama. Nakon što me je sa 18 godina silovao bivši dečko u školskom WC-u, počela sam da se gubim. Tražila sam se*s gdje god sam mogla. Tražila sam kontrolu koju sam izgubila tokom silovanja. Birala sam muškarce koji su bili slični mom silovatelju – emotivno udaljene i na*aljene – i spavala sam sa njima kako bih se osjetila vrijednom. Trauma me je vezala za njega. Čak sam imala i se*s sa njegovim najboljim prijateljem kako bih ga učinila ljubomornim.


loading...

Se*s više nije imao veze sa ljubavlju – postao je borba koju sam morala da dobijem.
Kako je lista muškaraca sa kojima sam imala se*s rasla, tako je rasla i moja zavisnost.
Sve ovo je učinilo da počnem da se osjećam depresivno i otuđeno. Jedino sam se viđala sa muškarcima koji su dolazili na se*s.
Moja želja za sek*om samo je rasla. Kada bi mi bilo dosadno, odlazila sam na internet. U svom nastojanju da pobijedim svog silovatelja, ponovo sam naletila na muškarca koji me je davio i iskoristio. Nakon ovog incidenta sestra je odlučila da se iseli iz stana jer se nije osjećala bezbijedno pored svih tih muškaraca koji su stalno dolazili.
U svoje sek*ualne avanture uvlačila sam sve muškarce, one oženjene, razvedene, mlade, stare, lijepe i ružne. To se očigledno nije svidjelo ženama onih oženjenih. Vrlo brzo se cijelo mjesto diglo protiv mene i morala sam da se preselim. Napustila sam Kalesiju i sada sam u novom gradu. Razmišljam da potražim pomoć, ali ne mogu da se otmem nagonu da probam da odvedem u krevet svakog muškarca na kog naiđem na ovoj novoj i svježoj teritoriji. Znam da mi je očajnički potrebna prava veza, ljubav i poštovanje i da su to sve super stvari, ali sve dok ne povratim svoju moć, neću prestati da spavam sa muškarcima.




Nema komentara:

Objavi komentar