loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moj frend ima najzgodniju devojku u gradu i kad smo bili jednom na jezeru nosila kupaći koji pokazuje samo jednu stvar ONU DOLE…





Moj frend ima najzgodniju devojku u gradu i kad smo bili jednom na jezeru nosila kupaći koji pokazuje samo jednu stvar ONU DOLE, kupaći joj se urezao u picu, nisam prestajao gledati, frend otišao da natoči pivo ja ostao sam sa njom, imala naočare za sunce i nisam provalio da uhvatila moj pogled gledanja u njenu prelepu picu i sa njom je krenulo sasvim slučajno sek*anje na kampovanju.


loading...

Nastavili smo to raditi svesno, sve do jednog dana dok nisam otišao do frenda i priznao mu da ga cura vara. Prvo sam mu rekao da ga prevarila s likom pre mene, a onda i sa mnom. Na prvu je rekao da ide do nje da prekine vezu, a on joj je oprostio sve. E frende moj…. plakaćeš jednom zbog nje jer mi je jednom prilikom rekla da kad joj naiđe bolji od tebe neće se previše razmišljati. Biće ti kasno, ali ja ti tu pomoći ne mogu.



Nema komentara:

Objavi komentar