loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

LEPA BRENA ŠOKIRALA FANOVE! PREBOLILA RAK DOJKE... Za poznati časopis izjavila: - "O ovome prvi put pričam. Prije sedam godina, 2010., imala sam...

                              Fotografija Dolores.



Brena je šokirala svoje fanove pričom:
– “O ovome prvi put pričam. Prije sedam godina, 2010., imala sam ozbiljnu operaciju ciste na jajniku. Moj doktor Saša Ljubić rekao mi je da uradim taj zloglasni BRCA test, gdje se pokazalo da imam mutiran gen i velike šanse i mogućnosti da dobijem raj dojke. Tumor marker mi je bio veoma povećan i hitno sam otišla na operaciju ciste na jajniku. Naravno, ćutala sam o svemu tome, ali moram reći da je to bio veliki šok za mene”, rekla je Brena



loading...

– “Brena je plakala svaki dan. Svog doktora Ljubića molila je da je spasi, da ne želi da umre od raka. Kroz glavu su joj prolazile najcrnje misli. Mi smo je tješile koliko smo mogle, ali znate kako to ide”, priča jedna od Breninih najboljih drugarica. Kako kaže, Brena svoju priču sada dijeli sa javnošću jer želi da podijeli iskustvo sa drugim ženama.



Nema komentara:

Objavi komentar