loading...

Ref

mmm

srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: Smuvala sam se sa dečkom, sa kojim se muvam oko 3 meseca. Posle petog dana pristala sam na analni se*s…





Smuvala sam se sa dečkom, sa kojim se muvam oko 3 meseca. Posle petog dana pristala sam na analni se*s jer me toliko napadao da spavamo. Nisam želela još da izgubim nevinost,a ni njega. Verovala sam mu mislila da je on pravi. Kada su počeli prvi simptomi (bol u anu*u) oralno sam ga zadovoljava ali tako kroz priču on provuče kako on ne voli da uzvrati oralni s*x. Kao može sve, ali to ne. Planiramo zajednicku buducnost, sve je u najboljem redu osim problema sa alkoholom. Skoro se propio kad popije postaje drugi covek sa kojim ne mogu normalno da razgovaram. Postaje nepromisljen, tvrdoglav, blamira nas…


loading...

Ne znam kako da se borim sa tim, ali često postaje napadan kad pije, navaljuje da spavamo, sve sam pokušala da mu udovoljim ali nevinost necu da gubim pre braka. Razgovarali smo hiljadu puta, svaki put obecava da nece da pije.





Nema komentara:

Objavi komentar