loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Tokom studija pocela sam se dopisivati sa jednim muskarcem. Bio je 11 godina stariji od mene, po svemu iskusniji. To mi je bilo privlacno, jer sam uvijek voljela da se druzim sa ljudima od kojih sam mogla nesto da naucim….





Tokom studija pocela sam se dopisivati sa jednim muskarcem, Ivanom. Bio je 11 godina stariji od mene, po svemu iskusniji. To mi je bilo privlacno, jer sam uvijek voljela da se druzim sa ljudima od kojih sam mogla nesto da naucim.
Te godine kad sam se razvela, otisla sam na ljetovanje sa svojom najboljom drugaricom, kolegicom, ona je bila tek izasla iz dugogodisnje veze. Bio nam je objema potreban odmor. Kako smo imali dobar posao, nekako smo i uspjeli da produzimo godisnji odmor. Htjeli smo se max. oporaviti, obnoviti i zabaviti. Prve dane smo se jadali jedna drugoj, ali samo kad bi bili sami. Nije proslo puno vremena stekli smo nova poznanstva, bili su to neki novinari, puni price, sa njima smo se neko vrijeme druzili, ali i oni su nam postali dosadni(nije bilo s*x-a). Tako je bilo jos dosta zanimljivih decki, suvisno da ih sve nabrajam. Bili smo privlacni okolini, jer smo vesele prirode. Nije nam se primjecivalo da smo skrhani, tuzni, nesretni, razocarani… Uspjevali smo sve to vjesto uz smijeh i veselje da sakrijemo. Obje smo bile slatke i lijepe plavusice. Cesto su nas uporedivali nekim glumicama, naravno, sto nam je godilo. Mi smo iznajmili apartman blizu plaze, ali dosta usamnljen. Htjeli smo da imamo svoju privatnost. Tako smo trazili i pronasli. Voljela sam da se suncam naga, kad je najvece sunce. Stalno sam se mazala kremom, i znala sam da zaspim. Tog dana me je neko drugi mazao kremom, nisam se budila jer sam bila navikla da me drugarica namaze kad zaspim. Lezala sam na ledima sa blago rasirenim rukama i nogama, glava mi je bila u hladu i prekrivena peskirom. Uspio me je citavu namazati kremom a da se nisam probudila (poslije mi je ispricao). Prvo mi je njezno stavljao kremu na vrat i ruke, onda je kruznim pokretima dobro umasirao kremu na stomak…i poslije je malo vise paznje posvetio grudima. Prstima je polahko oko bra*avica mazao, nije mogao da odoli a da ih i on sam ne stisne i gricne. Tad sam pocela malo da se uz**djujem, a on je prestao da me ne bi probudio, ipak nije htio da ga ugledam na tom djelu. Naknadno mi je noge mazao, polahko i njezno (uh, kako bih voljela da sam mogla vidjeti kako je to radio, ali tad to ne bi bilo to to). Onda je pazljivo prisao mojoj pi**ici, i nju poceo da maze, odozgo prema dolje…
Pitam ga: “Sta to radis?”, odvoji se na sec. i odg:


loading...

– “Jebem ti jezikom picku, bajaderice”,
i vrati se na “posao”. Ja, ja..ja, izgubi kontrolu nad sobom, opet me je omadijao, ali ovaj put ne pricom. Radio je to tako njezno i grubo, savrsena kombinacija. Tad me je on poceo je*ati ku*cem u usta, imala sam osjecaj da cu se ugusiti. Onda sam lijevom rukom prisla mojoj pi*kici, i osjetila da je sva vla*na, spremna je odavno da ga primi. Zeljna je. Pogledala sam ga onim pogledom, i on se samo nasmijesio. Legla sam na leda, ad je ON bio ispred mene, digao mi nogu na rame, ja sam htjela da ga primim, ali ne, on me je mucio, ku**em ja kruzio oko pi*ke, a ja vec pocela da vrsitim od iscekivanja, a on se samo smije. Ipak, nije htio da ga odmah ubaci, poceo je prvo prstima da prosiruje ru*icu, pa onda opet kruzio ku***m oko nje, mucio me.Pitao me je:
– ”Jesi ti moja je*ulja?”,
odg.:”Jesam”,
on:”Glasnije, i hocu citavu recenicu”,
ja: JESAM, JA SAM TVOJA JE*ULJA, TVOJA KU*VICA, TVOJAAA!!” Onda ga je izvadio, i legao na leda, i sad sam se ja pocela nabijat na njegov kurac, rukama me je drzao za struk i dizao i spustao, i mijesao kukovima,a meni nije bilo dosta, osjecala sam se ko kurva. Uvlacila sam ga u cebe, izvlacila, sve brze i brze, vristala sam tako glasno da sam pomislila da ce nas moja drugarica uhvatiti na djelu(poslije mi je ispricala da nas je posmatrala i mazila). Poslije smo legli umorni jedno pored drugog, njegov ku*ac je bio u mojoj p**ki, i tako smo zajedno zaspali. Poslije mi je ispricao kako nas je on vidio kad smo dosli, i da me je osmah prepoznao, i da nas je spijunirao neko vrijeme, i da je uhvatio nasu rutinu, i da je znao da se suncam naga, i…ma sve je on bio istrazio, navike, i da sam se skoro razvela… Dosao pripremljen.



Nema komentara:

Objavi komentar