loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Cao zovem se Selena i imam 22 godine. Visoka sam oko 165 cm i mrsava. Ono sto je oduvek privlacilo momke jeste moja velika gu*a, zato se nisam nikada zalila na male si*e koje imam. Izgubila sam nevinost sa 18 god i veoma sam se retko je*ala…





Cao zovem se Selena i imam 22 godine. Visoka sam oko 165 cm i mrsava. Ono sto je oduvek privlacilo momke jeste moja velika gu*a, zato se nisam nikada zalila na male si*e koje imam. Izgubila sam nevinost sa 18 god i veoma sam se retko je*ala. Ovo o cemu pisem desilo se pre jedno dve godine. Posto nisam iz Beograda, a upala sam na faks morala sam da  nadjem privatan stan u kome cu biti i uspela sam u tome. Nasla sam mali stan taman za mene jednu i nalazio se na prvom spratu zgrade. Prvo sam se upoznala sa gazdaricom tog stana i ona mi ga je iznajmila i dala kljuceve, tek kasnije sam se upoznala sa njenim muzem Milosem. Milos i Tijana, kako mu se zvala zena, su bili prijatni ljudi, ona je imala 32 a on 35 godina i ziveli su na petom spratu iste zgrade kao i ja. Cim sam njega videla odmah sam pomislila kako je zgodan i s**si jer je cesto trenirao sto se i videlo na njegovom telu. Jednom je pozvonio na vrata i cim sam ga videla pozelala sam da mi odmah razvali pi*kicu. Dosao je da uzme pare za kiriju od prethodnog meseca i ja sam mu ih dala pitala ga ako moze da dodje sutra da mi pomogne da prebacim ormar na drugu stranu jer je mnogo tezak. On je rekao da ce se potruditi ali da nista ne obecava.Kada je svanulo probudila sam se u mislima da je pored mene milos i otisla da se istusiram i taman da je obrijem. Brzo sam prekrila preko sebe peskir i onako mokra i polu gola otvorila vrata a ono on moj gazda, Milos. Tako sam se odusevila i odmah sam pomislila da bi mogao da me je*e. On se malo zagledao u mene onako mokru i pitao da udje.
-Izvini sada sam se tusirala pa nisam stigla da se obucem.
– Ma opusteno nego je l mogu da udjem?
-Hahah naravno,upadaj.


loading...

I tako je usao u stan i ja sam osmislila plan da me p***be. I ako sam bila mlada i jos nedovoljno je*ana toliko sam zelela Milosevu kitu i spe*mu po pi*kici. On je seo na kauc i ja sam otisla u sobu da se presvucem ali sam se vratila u dnevnu sobu jer sam kao zaboravila nesto u donjoj fioci. I tako u peskiru sam se savila i na*uzila ka milosu, iskoristivsi moj najbolji adut, gu*u. Tako me je pogledao u nju  u usku pi*u da sam se okrenula i videla kako mu se dize ispod sorca. Prisao mi je i pitao
-Je l treba pomoc
-Oko cega gazda?
– Hhahahah kako oko cega pa valjda oko ormara. -Aham, naravno- a u sebi sam gorela i zamisljala ga golog
– Selena sta je tebi palo drugo na pamet ako nije ormar?
Prvo sam razmisljala dugo ali nisam mogla vise da izdrzim zelela sam da ozenjen muskarac bude moj
– Gazda je l sam ja tebi privlacna?
– Kako mislis provlanc, ono zgodna jesi.
– Je l bi hteo da vidis sta je mlada uska pi**ica tek skoro prvi put je*ana
To ga je uzasno na*alilo i prisao mi je i rekao
– Mala skidaj taj sorc da ti vidim p**ku
Uhhh odmah sam ga skinula i on se okrenuo ka mojoj gu*i i udario me po du*etu
I izvadio je k**u ogromnu bila je oko 17 cm ali uzasno debela i prisao mi ka glavi i reko da otvorim usta. Pljunula sam je i ja*a lizala tako sam ih obradila i taman kada sam mislila da cu se ugusiti izvadio je i rekao da se naguzim, i ja sam spremno cekala kitu u moju navlazenu pickicu. Osetila sam jaja kako me udaraju u pi*ku. Takvim intezitetom me je  je*ao. Jedva sam izdrzala, na svu srecu uskoro je svr*io. Jos jednom da nikome nisi rekla a posebno ne svojima i Tijani  inace cu da ih slazem i kazem da se je*es za pare po komsiluku.



Nema komentara:

Objavi komentar