loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Kao i svakoga dana prijatelj me poziva kod sebe da gledamo strptiz na TV sve dok se njegova majka ne vrati sa posla i dođe doma…





Kao i svakoga dana prijatelj me poziva kod sebe da gledamo strptiz na TV sve dok se njegova majka ne vrati sa posla i dođe doma. A kada njegova majka dođe mi odemo vanka , inače jedanput se dogodilo da nas je uhvatila kako gledamo ali on govori da mu ništa nije rekla za to . Kada izađemo vanka naravno prvo što uočimo to su dobre ženske srednjoškole, milfovi i ostale ali uvijek su milfače bile najbolje od trideset pa na više, tu i tamo kometiramo između sebe šta bi im radili itd. Svaki dan smo praznili ja*a a dosad nismo je*ali, vrijeme je bilo da ga umočimo več u neku pičku . Nakon par dana njega zove jedan prijatelj inače ja ga ne znam njih dvojica su radili skupa , bio je kurvar žestoki je*e svaki dan drugu , fufice se ljepe na njega samo tako , jer kupio navodno bmw voza ih , pa ih onda kre*e . Kada sam ga upoznao toga tipa bio je jako zaje*an i mutan i njemu je u glavu samo pi*ka baš kao i nama. Nismo mu govorili da smo nevini tu sramotu ja i prijatelj čuvamo za sebe.


loading...

Odveo nas je kod sebe ponudio pičem a zatim nas je kroz priču rekao da nam on može sredit neke pičke ako hočemo čim je to rekao bio sam uzbuđen srce mi je lupalo.Rekli smo odmah zajedno jasno i glasno DA , adrenalin me pucao bio sam tako sretan. On ih je zovnuo na mobitel to su bile strankinje obadvije su bile njemice koje je on več je*ao. Došle su jedna sjela pored mene druga pored moga prijatelja bile su več na*aljene to se vidilo pa njohovim očima i načinu sjedenje. Iako ništa nismo razumili jer ne znamo njemački tu je bio i naš prevodilac moj novi prijatelj a njegov stari kolega i prijatelj koji ih je i doveo . Nismo puno baš ispitivali jer nas nije bilo baš briga pitali smo koliko imaju godina i takve te gluposti , moja je**čica je imala 35 godina njegova je imala 31 godinu . Opis : Obadvije su bile plave, nisu nešto bile u licu bile su pjegave , ali su imale dobre noge i dobru gu*u . Nije trebalo mene dugo da napali , na**lila me je samo što sam je vidio več onaku uspaljenu. Skinula se brzo, pica joj je bila obrijana i savršena ja sam odmah navalio da li*em, prstima bi tu i tamo pomazio ali uglavnom gurao sam jezik u … koliko sam mogao. Zatim je ona krenula da meni pu*i sjeo sam o ona mi je svukla hlače i počela ga natezati i lagano lickati ku**c i lagano pu*it. Pogledao sam prema prijatelju on je ležao na drugom kauču stavio je ruke iza glave dok mu ga je njegova je*ačica pu**la pogledao je u mene pokazao palac prema gore i uživao. Kada su na obradile kur**ve one su se zamjenile njegova je došla meni dok je moja otišla njemu. Sjele su na nas stavile su ku**eve naše u njihove pizde i počele da jašu bio je puno bolji osječaj nego kada dr**š bilo je toplo i jako vlažno ja sam je čvrsto uhvatio i nabijao na ku**c koliko god sam mogao . Prijatelj je več sv**io i napunio dobro kondom sp***om na šta je ona jedva dočekala da po svojim sis*ma prospe i namaže.  Nekako osječao sam da moram i ja što prije jer kada je ona razmazala spe**u po sis**a došla je do mene liz*la jaja dok je ova druga skakala na ku*cu ubrzo došlo mi je da svr*im. Sišla je sa mene sklonila kondom sa ku**a i počela d*kati dok je ova stajala kod nje o oblizivala jezikom usta sv**io sam im po licu to su razmazele po licu i krenuli iči dalje se je*ati sa nekim. Več žure ali i ja prijatelj smo ispali kao da smo sto puta je*ali i nije se uopče primjetila naša nevinost . Spremili smo k*e u hlače i bili zadovolji što smo uopče je*ali ali nema veze što smo sv**ili po jedanput naravno volili bi da smo više ali šta čes ku**ice moraju dalje iči ali tu je moj novi prijatelj a njegov stari kolega da nam ih opet pozove ili možda neke druge sa večim si*ama i sa boljom gu*om sve u svemu zadovoljni što smo je*ali.



Nema komentara:

Objavi komentar