loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Sreo sam njenu sestru u istom klubu pa me zamolila kad krenem da je odbacim do kuće. Kada smo krenuli iz gluba na putu stali smo kod jednog žbunja tu mi….





Moja verenica nema puno prijatelja, par drugarica često izlazi sa rođenom sestrom. Ne znam zasto, nikad joj nisam branio naravno da izlazi ili slicno, niti sam neki ljubomoran tip. Vecinu vremena, ako nije sa mnom, sedi kuci sama. Ja sam u petak izašao s drustvom, moja devojka te večeri ostala kod kuće. Sreo sam njenu sestru u istom klubu pa me zamolila kad krenem da je odbacim do kuće. Kada smo krenuli iz gluba na putu stali smo kod jednog žbunja tu mi otkopčala pantalone i krenula da puši. Onda sam puvukao sedište u nazad i onda se nasadila na mene.


loading...

To je naš prvi odnos ponavljamo ga iz dana u dan, često zove kaze dosadno joj. Ali ne znam kako da joj dokazem da ne mogu svaki sekund da budem s njom jer joj je dosadno, a jos idem i na faks i radim..evo ne znam kako da izguram sa mojom devojkom i njenom sestrom.



Nema komentara:

Objavi komentar