loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Bilo je ljeto tako da sam svaki dan po kući išla u kratkom šorcu iz koga mi je sijevala bulja, primjetila sam da očuh tako često znao zamišljeno gledati u moje dupe…





Bilo je ljeto tako da sam svaki dan po kući išla u kratkom šorcu iz koga mi je sijevala bulja,
primjetila sam da očuh tako često znao zamišljeno gledati u moje dupe. Jednom mu je ispala alatka kroz nogavicu šorca i morala sam ga napomenuti da ga vrati ali on ga je izvadio i počeo ga vrtiti  govoreći mi, nije ti prvi put da vidiš alatku uživo, opusti se.


loading...

Onda mi je rekao da budem dobra mala djevojčica i da se spustim na koljena, inače ću dobiti batine. Išibao me je alatkom po licu, a onda mi ga je zabio u grlo, a kada sam mu lijepo podmazala alatku mojom pljuvačkom spustio je moj šorc i odpozati mi ušao u ribicu. Lice mi je bilo na parketu i osjećala sam bol ne samo u mojoj ribici nego i na glavi jer me je čupao kao da sam prava dr*lja. Rekao je da ne želi još djece, a onda je izvadio svoju debelu alatku i poprskao mi lice i kosu i otjerao me iz sobe. Sada stalno moram voditi ljubav sa očuhom kad god se njemu digne inače ću dobiti batine, a ne bih voljela da mi od batina uništi moje lijepo lice, prije bih trpila njegovu debelu alatku među nogama.



Nema komentara:

Objavi komentar