loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Kada moja žena ode na posao ja sa fiksog telefona zovem svoju ljubavnicu da pričamo svakakve perverzije…





Kada moja žena ode na posao ja sa fiksog telefona zovem svoju ljubavnicu da pričamo svakakve perverzije. Primjetio sam da se neko stalno smješka u pozadini i predpostavio da je to komšinica jer je tako nešto več radila. Kada sam otišao do nje i sve mi je priznala i još me je ucijenila da ako ne budem vodio ljubav sa njom da će reći mojoj ženi za taj razgovor sa ljubavnicom. Bila je ružna kao đavo i bilo je teško da mi se alatka digne na nju ali ljudi moj kada se skinula i kada sam vidio to prelijepo tijelo zaista sam ostao bez teksta, a moja alatka više nije imala mjesta u pantalonamaborio se za vazduh jedva je čekao da izađe napolje.


loading...

Prikačio sam je za moju alatku i  tako je nosiopreko cijele kuće. Vrištala je kao drakula pa sam joj morao nagurati peškir u usta i nastavio da je kre*em na veš mašini. Veš mašina se tresla, a i ona se tresla sve dok nije doživljavala or*azam. Na kraju sam joj isključio glavnu žicu na linijskoj kutiji kako ne bi više mogla prisluškivati moje razgovore sa ljubavnicom, otišao sam kući i opet pozvao svoju ljubavnicu da nastavimo razgovor..



Nema komentara:

Objavi komentar