loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prvu bračnu noć umjesto mog sina ja sam spavao sa snajom. Bila je nevina što me na neki način dodatno čii sretnim jer znam da je moj sin izabrao pravu djevojku…




Prvu bračnu noć umjesto mog sina ja sam spavao sa snajom. Bila je nevina što me na neki način dodatno čii sretnim jer znam da je moj sin izabrao pravu djevojku. Nakon svadbe moj sin je bio toliko pijan da nije znao za sebe, ja sam ih oboje odveo do njihove sobe i… desilo se. Dok je moj sin mrtav pijan spavao na jednoj strani kreveta, ja i snaja smo pravili lom na drugoj. Nisam znao da je nevina, da sam znao možda bih drugačije reagovao, ali, desilo se i to je to. 3 puta smo istovremeno doživljavali orgazam… kao nikada u životu.


loading...

Međutim, od sve te akcije posteljina je bila totalno umazana u krv i “sluz” i kada se ujutro probudio moj sin i sve to vidio doživio je nervni slom, totalno je poludio i bio jako razočaran jer se ničega ne sjeća, a po posteljini je shvatioo da je bilo baš “ludo” i nezaboravno. Bilo mi ga je žao, ali nećete vjerovati taj moj odnos sa snajom kao da je bio Božiji znak… Moj sin je to što se ne sjeća prve bračne noći okrivio alkohol i istog dana čvrsto odlučio da to smeće više nikada neće piti i da mu nikoju uspomenu više neće oduzeti. Nemate pojma kako sam sada sretan, evo već godinu dana on nije popio ni kapi, a slobodno mogu reće iako ima samo 25 godina bio je alkoholičar, dan je počinjao sa čašicom,a sa čašicom ga je i završavao. Čudno je to kako iz nečega bolesnog, jer to što sam uradio sa snajom je bolesno može da se izrodi nešto tako dobro. Zbog toga smo i ja i moja snaja odlučili da svake godine na isti dan, tj na njihovu godišnjicu ponavljamo prvu bračnu noć i nadamo se da će se iz svake ponovo izroditi nešto dobro.




Nema komentara:

Objavi komentar