loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: 1. maj smo slavili u vikendici sa kumovima i bližom rodbinom. Imam 14 godina i taj dan ću pamtiti…

17



1. maj smo slavili u vikendici sa kumovima i bližom rodbinom. Imam 14 godina i taj dan ću pamtiti, jer posle tog dana moj život se promijenio iz korijena. Cijeli dan su matorci pili, pjevalo se, slavilo i nisam ni sanjala šta će da mi se desi. U jednom trenutku sam zbog obilne hrane koju sam pojela morala do WC-a da se ispraznim. Imamo poljski WC skovan od dasaka tako da sam mogla da vidim vani šta se dešava. Dok sam kakala,praktično na metar od mene došao je tatin kum, čovjek od nekih 40 godina izvadio svog pišu i počeo da piša pored WC-a i to baš obilno.


loading...

 To je bilo prvi puta u mom životu da sam vidjela mušku svarku, ne znam zašto ali kroz mene je prošla kao neka struja. Tada je uslijedilo još veće iznenađenja. Nakon što je obavio nuždu, pomislila sam da će da ode, ali on je tada počeo da se sa dva prsta miluje tamo dole.



Nema komentara:

Objavi komentar