loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

Ispovest- Sa mojom sestrom




Imam prezgodnu sestru, a isto tako zivimo sami vec 2godina. I kad sam doma ona je uvjek sa tangama i brus samo ili pa obuce i farmarke. Previse obozava da nosi: tangu, minic, stikle, carape na cipku, hulahopke, majcu, kosulju, haljince, ali grudnjak samo kad je pored mene. Stalno sam je masirao u spalni i ona je rekla jednom da joj sednem na dup* za da je masiram a ja sam to jedva cekao. Ali kako sam seo tako mi je uleteo i samo je rekla da je *ebem,


loading...

a na sebe je imala crni minic, belu kosulju bez grudnjaka, crnu tangu,carape na cipke koza boja i prelepe stikle.smeni li smo pozu i ona me je skinula do gole koze. Pocela mi ga *usit a ja sam joj skinuo kosulju i mazio *rudi skinula je tangu i sjela na njega a ja sam povukao suknjice i skinuo sam joj preko glave sva depilirana je bila. Sv*sio sam joj u pick* pa mi je po*usila, a ondak svrsio u us*a. Rekla je “ako me dobro izj*besh u c*mar kako treba bicu samo tvoja* sa



zadovoljstvo sam je naguzio na spalnu i sam je napunio a ondak me je pohfalila. I posle saat vremena opet sam je kara* u p*cku i sam joj lizao njene noge sa se*si carape. Lizao sam je okolo stikle skidao sam joj stikle jezikom i igrao sam se sa njoj taj dan nije mogla da stoi na noge. A sada se svaki dan *ebemo dobija sta pozeli zivimo u vili nosi najnovije a imamo isti broj cipela pa nekad obucem i njeno pa se tako jebem*. Slede josh price…….

Nema komentara:

Objavi komentar