loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moj prvi se*s sa jednom curom iz škole bio je totalno nezaboravan!





Moj prvi se*s sa jednom curom iz škole bio je totalno nezaboravan! Svjestan sam svog mini pe*isa, ali nakon našeg odnosa prolazim kroz pravi pakao. U školi od strane raznih likova sam imao brojne uvrede. U 4. godini srednje škole i devojke su me vrijeđale. Često bi me za vrijeme časa neka od djevojaka zezala: Marko, Marko…vidi, a ja kada bi se okrenuo i pogledao u nju, na papiru bi bio nacrtan pe*is velicine malog prsta.


loading...

 Ne znam kako ali sam i to izgurao. Sad ne bi prešutio, nego bi nekog zadavio golim rukama! Izbjegavao sam kontakt sa školskim drugovima. Da li je neko imao ovakve probleme, i kako je reagovao? Shvatio sam da od se*sa i onih bezveznih glupih priča na internetu da veličina nije bitna ipak – bitna!




Nema komentara:

Objavi komentar