loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Radim kao pjevačica po seoskim kafanama, i vrlo dobro znam da mi glas nije jača strana, nekad i sama sebi očajno zvučim ali sve zo nadoknađujem time što obučem dopi*njak…





Radim kao pjevačica po seoskim kafanama, i vrlo dobro znam da mi glas nije jača strana, nekad i sama sebi očajno zvučim ali sve zo nadoknađujem time što obučem dopi*njak i majicu sa dubokim dekolteom. Pa kad se svi napiju kao ulična stoka više im nije ni bitno kako pjevam već kakva im riba igra oko stola. Priznajem zna se desiti da me neki matori jarac lupi po du*etu ali sve je to dio šou biznisa i navikla sam se na to.


loading...

Kada svi odu svojim kućama i kada prestanem pjevati, kako bih pročistila grlo od pjevanja ja uzmem i popu*im gazdi kafane i usput zaradim još 100 eurića, a nekada i 200, zavisi koliko se gazda napio. Volim ovaj posao jer donosi brzu i laku zaradu i ne namjeravam da lomim kičmu za loše pare samo da bih dobila status poštene devojke.



Nema komentara:

Objavi komentar