loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ja sam u vezi sa jednim napaljenim momkom koji me napaljivao, imali smo redovne odnose i jednom prilikom predložio mi trojku…




Družim se najboljom drugaricom već 6-7 godina. Ja sam u vezi sa jednim na*aljenim momkom koji me na*aljivao, imali smo redovne odnose i jednom prilikom predložio mi trojku, razmišljala sam o tome… na kraju pristala i pozvala moju frendicu da se priruži… ali ona devojka kad se skine gola izgleda kao bomba, ima ogromne si*e, dobro du*e, čak smo lizale jedna drugu…


loading...

Nedavno smo se pokačile što tajno zove mog dečka da spava sa njim i tri meseca nismo mnogo pričale. Za to vreme sam shvatila koliko je naše prijateljstvo bilo “toksično” po mene. U ova tri meseca sam shvatila koliko ja nemam razvijenu sopstvenu ličnost i neki specijalan stav. Nisam se mnogo ranije dužila sa ostalim osobama u mom životu, jer ih ona nije podnosila, radili bi i išli gde ona hoće, tad mi to nije smetalo ali sad vidim da sam možda napravila grešku. Znam da sam ja kriva što sam dopustila da se to desi, ali sad stvarno mislim da je vreme da nam se putevi razdvoje. Znam i da to nije baš pošteno od mene da kažem, ali želim da sama upravljam svojim životom, ne želim da postoji njega kojim upravlja neko drugi. Žao mi je drugarice.



Nema komentara:

Objavi komentar