loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prije nešto više od mjesec dana oženio sam se… naša djevojkom koja živi već godinama u Holandiji, Amsterdamu….




Prije nešto više od mjesec dana oženio sam se… naša djevojkom koja živi već godinama u Holandiji, Amsterdamu. Upoznali smo se preko fb-a i nakon samo par mjeseci vjenčali smo se i ja sam otišao gore. Moja žena ima kako da kažem, promiskutentnu drugaricu, tačnije ta njena drugarica radi u jednom baru kao hmm…”prodavačica ljubavi” ako me kontate. Nisam ni znao ovdje kod njih je to sasvim normalno zanimanje i LEGALNO. Kada sam to saznao odma sam se pokajao, vjerujte da sam proplako od muke, ne zato jer sam protiv toga, iskreno baš me briga, već zbog toga što se moja žena druži sa takvom osobom.Kroz glavu mi je prolazilo milion misli… ŠTA AKO SE TIM POSLOM BAVILA ILI JOŠ UVIJEK BAVII MOJA SUPRUGA pitanje koje mi se njačešće vrtilo u glavi.


loading...

Primjetio sam da se najčešće druže vikendom… Prošli vikend mi je žena rekla da ide na kafu kod te drugarice, a obzirom da sve više sumnjam pratio sam je. Prosto sam se šokirao kada sam vidio da samo par minuta nakon moje supruge u kuću njene drugarice ulaze još 4 muškarca, crnca… mada je to nebitno, bitno je da sam svoje sumnje potvrdio, isti dan sam se spakovaoi pravac moja Bosna. Ako treba više volim umrijetei od gladi i sam u Bosni nego živjeti u takvoj zemlji i sa takvom ženom.



Nema komentara:

Objavi komentar