loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: baš u sred posla primetim da me ….





Meni i suprugu je pukla cev za vodu i pošto majstori iz vodovoda ne rade svoj posao ne vreme, i već danima živimo bez vode, komšije su nam dozvolile pristip njihovom kupatilu. Jednom sam se tako otišla kupati kada nije bilo nikog od njih, samo sin koji ima 16 godina, i baš u sred posla primetim da me kroz ključaonicu gleda. Ogrnem se peškirom i izađem da vidim o čemu se radi, a on pobeže u kuhinju, i ja za njim i vidim ga bez bokserica sa skroz nadignutom alatkom.


loading...

Vidim da je momak u pubertetu i rešim da mu malo objasnim tajne ženskog tela i da mu pokažem kako treba da dodiruje kada bude imao curu. I tako se desi da imamo se*s. Malom sam skinula nevinost i sad me krize savest jer sam ipak udata žena i ne znam kako sam mogla sebi to da dozvolim.



Nema komentara:

Objavi komentar