loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ljudi moji, sva moja sanjarenja o velikoj ljubavi su pala u vodu onog trenutka kad me NAPUMPAO…





Od malena sam verovala da svakog coveka ceka ljubav, brak i porodica te da je tada ispunjen. Uskoro punim 20 godina i svakodnevno mi se nabacivalo direktno muskarci koji zive u bracnoj zajednici, sa ili bez dece. Ljudi moji, sva moja sanjarenja o velikoj ljubavi su pala u vodu onog trenutka kad me NAPUMPAO tatin kolega koji je oženjen otac troje dece, naš dobar kućni prijatelj koji je uvek tu za nas.


loading...

Prvi put kada sam pristala na odnos nisam razmišljala da ću pasti pred njim na kolena. Sad se veoma često dešava da klečim pred njim dok mu onu stvar pu***… kada obavim posao postane hladan prema meni. Ne javlja mi se po nekoliko dana seti se mene samo kada su mu jaja puna… tocno se plasim za kakvog cu se kretena ja udati



Nema komentara:

Objavi komentar