loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Jako sam ružan ali mi mnogi zavide što sam kresnuo skoro svaku djevojku iz odjeljenja. Vjerovatno se i vi pitate kako?…





Jako sam ružan ali mi mnogi zavide što sam kresnuo skoro svaku djevojku iz odjeljenja.
Vjerovatno se i vi pitate kako? Eh ovako, dobro se slažem sa tatinim prijateljem koji je
profesor u mojoj školi i predaje nam najteži stručan predmet, namjerno pita neka pitanja
na koja ni on ne zna odgovor samo da bi devojkama upisao keca u dnevnik, i onda se kao ja zabrinem za njih i ponudim im pomoć, kažem im da imam dosta para i da mogu ocjenu srediti i tako da se ne brinu ali zauzvrat mora da spavaa sa mnom.


loading...

Kako ne bi ponavljale godinu one naravno pristanu, to je uvijek bilo samo na jedno veče jer ih nisam želio vezivati.  Mnoge su priznale da im je bilo lijepo sa mnom i da su se zaljubile, ali se na to ne obazirem jer mi nije stalo da  budem vjeran, lijepo mi je i ovako. A ovu zezanciju koju pravim sa tatinim prijateljem još niko nije provalio.



Nema komentara:

Objavi komentar