loading...

Ref

mmm

utorak, 6. lipnja 2017.

ISPOVEST:Sinoć sam bila kod momka i bukvalno mi je pocijepao GU*U…





Sinoć sam bila kod momka i bukvalno mi je pocijepao GU*U, nakon čega je mrtav umoran zapao. Budila sam ga da me odveze kući, ali me totalno ignorisao i nastavio sa spavanjem. Molila sam ga, ali ništa ni da progleda… nakon svega toga sam se totalno iznervirala i odlučila da idem pješice. Kada sam izašla iz njegove sobe na hodniku sam srela njegovog tatu čika Boru. Kada sam mu rekla da moram pješice kući i da se njegov sin neće da se probudi ponudio se da me on odveze. Naravno pristala sam, jer pješačenje od 30-ak minuta sa friško pocijepanom gu** bilo bi baš neugodno.


loading...

Krenuli smo, ali je na moje iznenađenje čika Boro skrenuo u neku mračnu uličicu. Zaustavio se i počeo da me hvata za intimna mjesta i ljubi, odvratno, toliki jezik u životu mi niko nije ugurao u usta. Dok sam shvatila šta se dešava njegova ruka je već bila duboko “dole”, tada sam otvroila vrata i izašla iz automobila. Nisam bila spreman na još jedno gaženja, Jednostavno mi je bilo suđeno da sinoć pješačim. Nisam ništa govorila momku i ne znam ni da li treba da govorim, jer donekle ga mogu i razumjeti. Biti muško i biti sa djevojkom poput mene u automobilu nije se lako iskontrolisati. Vidjet ćemo na šta će ovo sve da izađe…



Nema komentara:

Objavi komentar