loading...

Ref

mmm

utorak, 13. lipnja 2017.

ISPOVEST: Zamislite scenu stojim sa ortacima u klubu, preko puta mene sedi devojka sa deckom koja neprestano bulji u mene….




Zamislite scenu stojim sa ortacima u klubu, preko puta mene sedi devojka sa deckom koja neprestano bulji u mene. Kad god pogledam u tom smeru skontam da ona gleda u mene, postalo mi neprijatno do bola a vidim da joj je i decko skontao. Iskljucim se i ne obracam paznju na nju kad eto ti celavog dolazi i u fazonu “Sta ti imas sa mojom devojkom” “Oces mozda da je muvas” “Gledas je celo vece”


loading...

Reko druze slavim momacko vece stvarno mi ne trebaju problemi ne zelim nista sa tvojom devojkom i on me ladno na keca odvali u glavu, dodjem kuci rasrafljen, lik je neki fajter nemam pojma a najgore mi je sto su mi i dva ortaka popili bombu, razdvajali nas ovaj poludeo poceo da lomi sve oko sebe… Kakvih samo imbecilcina ima ja ne verujem. Boze sacuvaj! Nikad vise u taj klub!



Nema komentara:

Objavi komentar