loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: U braku sam dve godine, sa zenom planirao dete koje se nije dogodilo. Isao na neke preglede i ustanovljeno mi da proces stvaranja i sazrevanja spermatozoida kasni …





U braku sam dve godine, sa zenom planirao dete koje se nije dogodilo. Isao na neke preglede i ustanovljeno mi da proces stvaranja i sazrevanja spermatozoida kasni nemam problema sa erakcijom, ali spe*ma izgleda cudno i da moram na operaciju i onda mogu imati decu.. a do tad za dete su mi sanse ravne 0.. a pre nedelju dana zena dijagnozirala da je trudna… kako je to moguce? sad ima 3 meseca od kad pocela raditi u firmi i radi samo popodne do 23h… od kad je saznala da je trudna…samo je zabrinuta slabo govori… a ona ne zna da ja ne mogu imati decu… poceo sam luditi od toga svaki dan sve vise jer sumnjivo mi jedno vreme u mob je skrivala poruke… sad vise ne… pitao sam je dal sve ok… rekla je da, sta mi predlazete? jer ako nije dete moje ne znam sta cu. Samo ozb savijeti…hvala svima



Nema komentara:

Objavi komentar