loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST – tata od sefa




Imam 18 god nedavno zavrsila srednju kako posla nije bilo na biranje prihvatila sam posao konobarice u jednom lokalu nedaleko od kuce…financiski problemi u kuci….isprva je sve bilo u redu baksa je uvijek pokrivala trosak za cigarete i svi su me uvjeravali da cu imat problema s gostima tipa udvaravanje i dodirivanje s time nisam imala problema ali sreca me nikad nije mazila pa mi je pripremila posebno iznenadjenje….


loading...

brat od sefa me ponekad zvao kad sam zavrsavala posao poceo s nekom neobaveznom pricom a zavrsio s ponudom da odemo kod njega i dalje znate.eh ali to nije sve nakon sta sam rijesila jedan problem zadesio me drugi njihiv otac tocnije .covek koji deda moze da mi bude poceo nasrtat na mene i svasta sramota me opce rec i gadim se sama sebi sreca moja izvukla sam se i ovaj puta a da nista nije bilo moj sef nezna za to a moj dugogodisnji drug i ja se spremamo odselit odavde .on je nasao posao u drugom gradu a ja cu poc za njim snaci ce mo se nekako sve je bolje od ove bjede koja me zadesila



Nema komentara:

Objavi komentar