loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: Radim u prodavnici. Dolazi mušterija, (klinac 18,19 god.) pita imamo li kondome…

37


Radim u prodavnici. Dolazi mušterija, (klinac 18,19 god.) pita imamo li kondome. Kažem, ima sačekaj da ih nađem malo pre su stigli….A stigla je tada gomila robe ko će naći kutijicu kondoma među svim onim kutijama. Vraćam se i pitam ga, jel tebi hitni ti kondomi dođi kasnije kad ih nađem. A on onako zbunjen odgovara “Pa hitno je”. Ljudi moji tek tada sam shvatila šta sam ga pitala hahaha, vratim se u magacin i nađem dečku šta mu treba, hitno je hitno 🙂


 

Imam 21god. Majka mi je ušla na facebook profil i čitala poruke sa najboljom drugaricom…uz opravdanje “kad nećeš ništa da mi pričaš ja moram ovako”…malo je reći da sam umrla 5-6 puta za to vreme dok ja glupača nisam ukapirala da treba samo da obrišem chat preko telefona. A ni nju ne razumem, valjda imam pravo na svoj život i da neke stvari sačuvam za sebe. Živim normalno, nisam neka lujka koju moraju da paze 24h da ne napravi neku glupost.



Nema komentara:

Objavi komentar