loading...

Ref

mmm

četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prvi dan škole. Završila sam srednju ali ne zaboravljam svog profesora biologije. Visok,plave oči,zgodan,a kad obuče uže hlače ocrtavao bi se pozamašan komad mesa…






Prvi dan škole. Završila sam srednju ali ne zaboravljam svog profesora biologije. Visok,plave oči,zgodan,a kad obuče uže hlače ocrtavao bi se pozamašan komad mesa. U završnoj godini je saznao da sam zatreskana u njega. Dosta dugo sam zamišljala s*x s njim. I ovaj dan sam bila jako na*aljena. Krenula sam do škole,da ga vidim. Kako sam bila bliža njegovom kabinetu,srce je jače udaralo. Pokucala sam. Bio je sam. Krenuli smo pričati o običnim stvarima. Radim li,jesam li se udala… Sjedio je u udobnom fotelji. Nisam mogla da odolim. Iza leđa mu je bio prozor i pod izlikom da pogledam kroz prozor došla sam iza njega. Ruke sam stavila na ramena. Nije sa micao. Kako mu je jedno dugme košulje bilo otkopčano nastavila sam sa otkopčavanjem ostalih. Prošla sam ispred njega i sjela mu u krilo. Ima tako sladak ukus usana.


loading...

Dok smo se ljubili, osjetila sam da mu se ku*** diže. Polako ljubeći ga po poprsju i stomaku spustila sam se do komada kojeg sam htjela. Kad sam ga stavila u usta bilo je obostrano zadovoljstvo. Pu*ila sam mu ali nije mogao cijeli da stane pa sam ostatak nad**avala. Pi*ka mi je već dobro nav**žila i htjela sam da mi je li*e. Sjela sam na stol. Bila sam u suknjici, pa mi je samo raširio noge jer nisam nosila gaćice. Čekala ga je obrijana i vla*na pi*kica. Spustio se do nje. Prvo je laganim pokretima jezika prošao po klit*risu. Zavukao je ruku ispod majice i stisnu mi bra*avicu. Shvatio je da volim to. Gnječio mi je si*e dok sam stenjala. Više nisam mogla čekati. Preklinjala sam ga da ga stavi u moju p**ku. Prvo je malo s njim pomazio moj klit*ris pa ga je naglo gurnuo. Dok ga je svom snagom gurao u mene, ljubio me po vratu.usne su mu bile toliko vrele. Prvi put da mi je tijelo toliko gorilo. Njegove ruke posvuda. Nije nas bilo briga hoće li nas oko čuti od profesora ili nas uhvatiti. Mene je zapravo to i još više uzbuđivalo. Ja sam već bila u ekstazi. Orgazam je trajao dugo i u valovima . kad je dolazio zadnji val osjetila sam njegovu vrelu sp**mu u mojoj pi*kici. Izvadio ga je a iz mene je curilo i mog i njegovog slasnog sokića. Malo smo se još ljubili. Pa sam mora ići jer je imao čas,ali od tad se kr**nemo 3 ili 4 puta u sedmici na raznim mjestima. U njegovom autu, njegovom stanu… Gdje god stignemo. Tamo gdje se najviše napalimo.



Nema komentara:

Objavi komentar