loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prošle godine sam slagala muža da idem na poslovnom putu ja sam otišla sa koleginicom na more da se tu*amo…





Prošle godine sam slagala muža da idem na poslovnom putu ja sam otišla sa koleginicom na more da se tu*amo, izabrale smo destinaciju ostrvo u Grckoj u avgustu, tako da smo odlucile da idemo avionom. Obe dobro presle cetrdesetu, relativno dobrog izgleda za svoje godine, ja plavusa sa malo viska kilograma na gu*i i bokovima, Ona brineta sa malo vecim grudima ali skladnijim telom.  Imali smo iznajmljen apartman sa terasom i pogledom na more. Dosle, raspakovali se, seli na terasu da popijemo kafu i gledamo u more dok smisljamo sta cemo obici narednih dana. Galama iz susednog apartmana nam je malo poremetila tisinu. U apartmanu pored nas su se ocigledno uselila tri mladica uz dosta buke. Ocigledno spremni da uzivaju u carima mora narednih desetak dana. Posle popijene kafe spremili smo se izasli do grada. Kada smo se vratile opet smo sele na terasu da pijuckamo vino. Nismo palile svetlo i nismo glasno pricale te mladici verovatno nisu ocekivali da sedimo na terasi. Glasno su pricali kako ce da se provode i da jure zenske. Shvatile smo da su aspolventi sto znaci oko 23, 24 godine. Smejale smo se koliko su detinjasti dok nismo culi da jedan od njih kako kaze : Sta mislite o ove dve matorke pored nas. Malo nas je povredilo ono Matorke ali smo se primirili da ih cujemo. Shvatile smo da leto obecava i da ce sigurno prijateljica dobiti porciju a mozda i ja. Otisle smo na spavanje da skovamo plan kako klince da dovucemo u krevet narednih dana. Sutradan zove muz saznao od prijateljicinog muza da sam sa njom otisla u Grcku na more i da momentalno dodjem kuci inace ce podneti razvod braka. Bila sam zatecena i povredjena sva moja mastanja pala u vodu. Morala sam ubrzo doci kuci. Dosla sam tuzna, uplakana, razocarana…



Nema komentara:

Objavi komentar