loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: pozvao me gazda na stranu i rekao da mu moram popusiti ili ću….





Radim u kaficu od nove godine. Zaključala sam gazdu u kafiću, slučajno. Završavam popis, koleginica me zove da zatvaram odmah jer dolaze komunalci. Za to vreme, gazda je bio u wc-u (kenjao). Ja ostavim sve i zaključam kafić. Sutradan kada sam došla na posao pozvao me gazda na stranu i rekao da mu moram popusiti ili ću dobiti otkaz, nisam imala izbora, niti imam novac za izdržavanje, bolje klečati pred gazdom nego gladovati.


loading...

Ovo sam prihvatila kao kaznu jer jesam pogrešila PRIZNAJEM i zaslužujem klečati pred njim, MOŽEMU SE! Posle radnog vremena bila sam ponižena pred njim, odužila sam gaznu sad sam spokojna… nisam dala sve od sebe, nisam uložila nimalo truda… ako mu se svidi može biti opasno po meni, bar tako mislim…



Nema komentara:

Objavi komentar