loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Muz mi je bio prvi i jedini je*ac u zivotu. Poslije 10 godina veze reko mi je u strasti se*a kako bi bila velika steta da tako dobra je*acica i tako socna pica ostane na jednom k**cu citav zivot…





Muz mi je bio prvi i jedini je*ac u zivotu. Poslije 10 godina veze reko mi je u strasti se*a kako bi bila velika steta da tako dobra je*acica i tako socna pica ostane na jednom k**cu citav zivot. Na pocetku sam se odupirala njegovom predlogu Ali u mislima se odvijala Jako burna masta. Ja sam inace visoka brineta sa cvrsitim si*ama srednje velicine i izrazito izbacenom gu*om tvog koje sam u skoli imala nadimak jlo.


loading...

Otisli smo na kafu kod njegovog prijatelja i sve mi se cinilo kao I obin dok nisam na oba koljena osjetila ruku. Muz me je pogledo i reko znam da I ti to zelis slobodno se opusti usto je I otisao u toalet. Ja sam po gledala Marka
( muzevog druga) a on me je u Tom momentu stisnuo uz sebe fatajuci me objema rukama za guzu i ljubavi me divlje. Polako sam isla u nazad dok nisam udarila ud ivicu kreveta.
Polahko me je spustio na krevet i poceo da ljubi po grudima( inace nikad ne nosim grudnjak) i reko je da cvrsce grudi a ni gu*u nije osjetio. Stenjala sam od uzbudjenja zadigo mi je polahko suknju tangicu povuko na stranu i poco da mi polako ulazit u pi*ku svr*ila sam kad je tek na pola bio u meni. U Tom sam trenutku vidjela muza kako stoji na vratima i kako nas posmatra sa laganim osmjehom. Pristao mi je I dok me je Marko je*ao i stavit mi svoj k**ac u usta. Marko je zastenjo a njegov ku*ac je u meni zatrzo. Osjetila sam kako Mi njegova spe**a curica iz pi*ke. Muz mi je izvadio kur*c iz usta i poceo da me je*e sve jacke i jace dok me je pito jel ti se svidja. Stenjala sam I govorila da mi je predobo. I on me je napunio. Otisla sam u banju da se istusiram. Kad sam izasla van obojica su se smjesklali Opet sam zavrsila na krevetu Ali ovog puta sa dva k**ca u pi*ki. Marko je govorio Sasi nisam vjerovo da zensko moze bit ovako vlazno i elasticno. Park sati su me je*ali. I od tada to cesto ponavljamo. Ako vam se svidjela prica pist cu vam i dalje sta se desava. Marina







Nema komentara:

Objavi komentar