loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Mojoj kćerci otekli su krajnici tog jutra, otišli smo kod privatnog doktora i tamo nam je rečeno da saćekamo…




Mojoj kćerci otekli su krajnici tog jutra, otišli smo kod privatnog doktora i tamo nam je rečeno da saćekamo. Prošlo je 1 sat od čekanja i toliko sam se iznervirala da sam ušla kod doktora u ordinaciju, podigla svoju majicu i pokazala mu si*e, i rekla mu da ce moći i da ih opipa ali prvo izleči moju kćerku.


loading...

 Odmah je uveo unutra i pozvao hitnu pomoć koja je odvela u bolnicu na operaciju krajnika. Ja sam ostala sa njim u ordinaciji, rekao mi je da sam hrabra i da će me nagraditi , otkopčao je svoj šlic i izvadio alatku koju sam stavila u moju macu, je*ali smo se nekih 15 minuta, a onda sam se obukla i otišla kao da se ništa nije dogodilo.



Nema komentara:

Objavi komentar