loading...

Ref

mmm

utorak, 13. lipnja 2017.

ISPOVEST: Kada se moja starija sestra udala imala sam 15 godina i odma čim sam vidjela njenog muža, mog djevera… zaljubila sam se. Pubertet ili šta već…




Kada se moja starija sestra udala imala sam 15 godina i odma čim sam vidjela njenog muža, mog djevera… zaljubila sam se. Pubertet ili šta već, ali totalno sam bila zaslijepljena njegovom ljepotom. Vjerujte da sam mrzila sestru, mrzila sam je jer je sa njim. Nekada bi on, moj djever znao da se našali sa mnom, povuče me za nos, kosu… uštine obraščiće i tada sam bila najsretnije, jer mi je davao svoju pažnju. Skoro dvije godine sam tu zaljubljenost držala u sebi, a onda sam odlučila da probam da ga dobijem, makar jedanput, makar na jednu noć. Dok sam bila kod sestre iz kupatila sam ukrala jedne djevervove prljave gaćice i ponijela ih sa sobom.


loading...

Sutra dan sam ponovo otišla kod sestre i djevera, mislim kod djevera, jer sam znala da sestra nije kod kuće, da je na poslu i da je djever sam. Čim sam ušla, rekla sam mu pogledaj šta si sinoć zaboravio kod mene u sobi. Bio je zbunjen, jer nije bio kod mene, a onda sam mu pokazala na mobitelu sliku njegovih gaćica na mome krevet. Šokirao se… a onda sam dodala da bi sliku mogla da vidi i moja sestra, ako mi ne učini uslugu. Rekla sam mu da želim da spavam sa njim, da želim da me divljažki izJe.. Tada je on na moje iznenađenje rekao SKIDAJ SE DROLJIIICE… te je suvkao svoju trenirku. Mislim željela sam to, ali… nisam očekivala tako lagano da će pristati ipak sestra sam… međutim brže nego sam mogla i zamisliti da će da se desi on me je bacio na njihov bračni krevet i već je bio na meni. Tu težinu, taj pritisak na sebi nikada neću zaboraviti. Sve moje snove i želje je ispunio u tih sat vremena. Osjećala sam se baš moćno, osjećala sam se kao pobjednica… dobila sam ga i to u krevetu moje sestre. Posle toga nastavili smo da se “viđamo”, bilo je lijepo, ali nikada kao taj prvi put. Trajalo je to skoro 5 godina, tačnije do prošle godine, kada sam se udala i prekinula “viđanje” te vrste sa djeverom. Prosto ne želim da rizikujem brak sa čojekom za kojeg sam se udala, a koji mi je pružio mnogo toga, od ljubavi do finasijske sigrnosti, jednostavno te avanture su iza mene, postala sam zrelija i ozbiljnija osoba. SVE U SVOJE VRIJEME REKLO BI SE!



Nema komentara:

Objavi komentar