loading...

Ref

mmm

srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: Kada sam imala 14 godina počeo je moj pakao. Jedne večeri smo dva brata i ja sa roditeljima doživeli saobraćajnu nesreću i kojoj oba roditelja ginu…




Kada sam imala 14 godina počeo je moj pakao. Jedne večeri smo dva brata i ja sa roditeljima doživeli saobraćajnu nesreću i kojoj oba roditelja ginu. Brata blizanca i mene smeštali su u hraniteljske porodice nekoliko meseci, a najstariji brat, koji je tada tek napunio 18 godina bio je prepušten samom sebi na milost i nemilost. Srećom, kasnije nas je preuzela jedna dalja rođaka. Kako je vreme prolazilo, jedva smo sklapali kraj sa krajem, trudila sam se da imam najbolje ocene, da bih mogla da upišem dobar fakultet i budem na budžetu, inače ništa od mog školovanja.


loading...

Da sve bude još gore, najstariji brat ulazi u loše društvo, koje ga uništava, droga ga šalje pod zemlju i ja gubim i ono malo nade koja je ostala. Bilo je tu još stvari o kojima ne bih sada pričala, ali sa svojih 20 godina, mislim da je bilo previše. Kažu da imam nestvarnu lepotu, ali prokleta da je ako mi je ovo donela.



Nema komentara:

Objavi komentar