loading...

Ref

mmm

srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: jednu noć čujem zvukove orgazma iz sinove sobe, prišunjala sam se…




Imam sina. Uvek je bio jako lep i dopadao se devojčicama,međutim iz nemirnog dečaka izrastao je u dečka sklonog nevoljama. Uvek je imao puno drugara koji su bili tu za njega,a ja sam strepela posle svake njihove gluposti. Imao je jako tešku vezu sa devojkom koja je ostala trudna,pa imala spontani pobačaj.


loading...

Bio je mlad kad se to desilo,a devojka još mlađa. Posle toga dve godine nije imao devojku do pre par meseci.Doveo je kući prelepu devojku,jako finu,kulturnu i obrazovanu, i jednu noć čujem zvukove orgazma iz sinove sobe, prišunjala sam se do sobe i osluškivala, srce mi sevnulo od sreće, konačno da nađe ljubav svog života .Za kratko vreme svi smo je jako zavoleli. Skoro mi je sin imao nesreću, stalno je dolazila i bila uz njega. Međutim poslednji put kada je bila primetila sam da je tužna, i počela da primećujem kako je on loše tretira. Razočarana sam u sebe kao majku. Bojim se da je ne izgubim



Nema komentara:

Objavi komentar