loading...

Ref

mmm

nedjelja, 11. lipnja 2017.

ISPOVEST: Inače tatina prijateljica crnka s dugom kosom, u crnima hlačama gdje je zadnjica bila dobro zategnuta …




Inače tatina prijateljica crnka s dugom kosom, u crnima hlačama gdje je zadnjica bila dobro zategnuta onako baš za je*at oni su tu sličnih godina , sječam se kada sam kao manji dolazio bi sa tatom kod nje pa kada bi sjela do mene odmah bi mi se dizao , još kada bi prekrižila noge nagela se na jednu stranu a zadnjicu izbacila prema meni čekao sam jedva doma doči da ga izd**am ali opet morao sam se tada smiriti da mi ona stvar spadne jer gdje ću onako ustati s dignutim ispred njih. Pa jednom se tako dogodilo da je tata rekao ajde idemo ustao prvi i krenuo prema vratima a ja se dignuo sa nadignutim ona je odmah pogledala prema ku**u na sekudnu je ostala šokirana ali onda se počela smijškati. Kada sam došao doma prvo šta sam uradio je izd**ao sam ga dobro sam upamtio onu pozu kako je sjedila. Sada kada imam 23 godine sada ne dr*am več nju je*em pa kako se to dogodilo evo ovako , tata me je spremio kod nje da joj nešto odnesem.


loading...

Kada sam došao ispred njenog stana tj ispred njenih vrata čuo sam žensko stenjane nisam htio još pozvonit stavio sam uho na vrata i pažljivo slušao odjedanput kada sam čuo da je prestalo stenjanje htio sam pozvonit ali su se vrata otvorila ispratila je svoga je**ča inače znam toga čovjeka . Ja sam onako ostao zatečen ona je bila u ogrtaču rekao sam da je tata nešto spremio njoj je**č je otišao sa svojim poslom a mene je zamolila da stavim to unutra u hodinik jer je pomalo teško. Kada sam stavio pogledali smo se i smješkao sam se ona je odmah odgovorila čuo si sigurno klimnuo sam glavom. Prišao sam njoj skroz pogledao je na dvi sekunde a onda odozdo zavukao ruku ispod ogrtača počeo joj mazit preko gaćica dok sam drugom rukom nježno je držao za bradu i lagano ljubio je usta i po vratu . Skinula je ogrtač zatim samo joj skino gačice i počeo lizati, stenjala je , sjela je na kauč raširila noge uhvatila me čvrsto za kosu i nabijala što više na p*cu iz pice se cjedilo samo a ja sam kupio sokove i li*ao je kao sladoled. Odmah brzinski okrenula se i rekla da voli zgu*a ali u pi*ku stavio sam ga  i počeo da derem jako ni sama nije bila svjesna kako klinici mogu uhvatio bi je čvrsto onako za kosu ili bi joj držao ruke dok sam je*ao što me je još više uzbuđivalo. Od sada sam ja prvi je*ač njezin jer redovono dolazim i ispraznim ja*a pa odem.



Nema komentara:

Objavi komentar