loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 23 godine i još nevin sam. Od moje 15. godine ludo sam zljubljen u moju tetku, rođenu sestru moje mama i od tada imam želju da sa njom vodim ljubav…





Imam 23 godine i još nevin sam. Od moje 15. godine ludo sam zljubljen u moju tetku, rođenu sestru moje mama i od tada imam želju da sa njom vodim ljubav. Ne prođe dan da je na nju ne pomislim, gledam njene slike, koristim svaki način da joj se približim da je dodirnem… Tata je ona imala 42 godine i bila je strašno zgodna. Danas 8 godina kasnije prilično se promjenila, ali i dalje je želim kao i prvog dana kada sam to nešto osjetio, kada sam se prvi puta samozadovoljavao zamišljajući nju i mene. Pokušavao sam na sve načine da joj pokažem koliko je želim, alinikada nije reagovala ne to. Imam 23 i više ne mogu da izdržim, nevin sam i prošli vikend sam odlučio da joj otvoreno priđem, da je oj iskreno ispričam sve i da konačno bude moja.


loading...

Znaos am da je samakod kuće i čim sam ušao u kuću umjesto standardog poljupca u obraz strastveno sam je poljubio u usta i rukama stisnuo njenu ogromnu stražnjicu. Trajalo je tek nekih par sekundi dok se tetka nije odvojila od mene. Bila je zbunjena, a tada sam joj otvoreno sve ispričao. Nije mogla da vjeruje, a onda mi je prišla uhvatila za ruku i odvela do izlaznih vrata. Rekla mi je da sam odvratan, bolestan i da joj se više nikada ne pojavljujem na očima. Nisam mogao da vjerujem da se nije ako ništa sažalila i dopustila da barem “skinem” nevinost, da barem jednom bude moja. Uvijek je govorila da bi sve uradila za mene. Tada sam je ponovo stisnuo uz zid i počeo da ljubim, hvatam za grudi, a kada sam krenuo da joj uvučem ruku tamo dole… rekla mi je ni slučajno i da će da počne da vrišti. Držao sam je jako još par sekundi, minuta, ni sam ne zna… ljubio a nakon što mi je ponovo rekla da će da vrišti i viče, pustio sam je i otišao. Moj život više nema smisla, cilj u životu koji sam imao godinam, cilj za koji sam živio mi je postao nedostižan… Ne znam kako da se oraganizujem… možda sam trebao na silu je uzeti pa šta dilo da bilo, sramota, zatvor, nebitno, barem bi doživio ono o čemu maštam godinama. Ovako, totalno sam bez volje za životom.







Nema komentara:

Objavi komentar